می توانید بر روی کلیه خون در ادرار کیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بر روی کلیه خون در ادرار کیستآیا می توانم کیست در کلیه می شود خون در ادرار؟ در واقع، خون در ادرار (همچنین به عنوان شناخته شده هماچوری) اغلب در کسانی که کیست های کلیه بیماران به نظر می رسد، پس چرا بیمار آن رنج می برند و درمان آن دو موضوع داغ در میان آن دسته از بیماران کیست کلیه است.

چرا کیست در کلیه می تواند خون در ادرار شود؟

1. کیست به عنوان آنها رشد می کنند بزرگتر بزرگتر و بزرگتر شود. عواقب چه هستند؟ بافت کلیه خواهد شد ظلم و ستم دراز مدت سرکوب و در نتیجه عملکرد کلیه است بر این اساس را تحت تاثیر قرار.

2. یکی را فشار خون را افزایش می دهد تا زمانی که هماچوری به نظر می رسد.

3. decortications کیست یا پاراسنتز گرفته شده است پس از آن که کیست های بزرگ تر از 5 سانتی متر می باشد. درمان های غربی برای کیست های کلیه کار می کنند اما اغلب عود. هنگامی که کیست بزرگتر می شوند، عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد.

چرا مردم باید با توجه به بالا خون در ادرار پرداخت؟

اگر خون در ادرار برای مدت طولانی طول می کشد و یا به صورت قرمز مایل به زرد، گاهی اوقات coagula دفع شده است، برای این نوع از بیماران مبتلا به کیست کلیه، کم خونی جدی ممکن است توسعه. در چنین شرایطی، تعداد بیماران سلول های خون به شدت افت در خون، خود و یا مکانیسم لخته شدن او ممکن است درگیر بیش از حد. انتقال خون ممکن است مورد استفاده قرار گیرد هنگامی که بیماران مبتلا به کیست کلیه از کم خونی جدی رنج می برند بنابراین برای جلوگیری از کما و یا حتی مرگ شود.

چگونه برای درمان خون در ادرار ناشی از کیست کلیه؟

داروهای چینی و غربی دو درمان اصلی برای کیست کلیه هستند. قبل از استفاده از درمان، علت خون در ادرار باید در وهله اول شناسایی شده است.

بیماران باید از مصرف بقیه خوب در رختخواب یک بار آنها را از هماچوری رنج می برند. تمرینات فشرده باید اجتناب شود از آن ممکن است شرایط را تشدید کنند.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidney-cyst-symptoms/703.html





:: برچسب‌ها: علائم کیست کلیه، خون در ادرار، می تواند در کلیه وجود خون در ادرار کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: